יום היערכות מהנה ומשמעותי לצוות המורים

 

בחטיבת "השרון" ברעננה מאמינים שלמידה מתרחשת בכל מקום בכל זמן ומכל אדם. במהלך השנים האחרונות בית הספר פורץ דרך ותלמידים לומדים ממנטורים בקהילה במשרדים במפעלים מעמותות ומקבוצות שיח רבות גם מעבר לים למידה משמעותית.

הקורונה האיצה תהליכים של למידה במרחבים שונים והפעם בית הספר בתכנית ייחודית יצא עם התלמידים ללמידה חוץ בית ספרית באופן קבוע. שבוע למידה של עקרונות מושגים ורעיונות, שבוע של הרחבה והעמקה שבוע של יישום הלמידה מחוץ לכתלי בית הספר ושבוע הצגת תוצרים ונראות. הלמידה תהיה רב תחומית דרך ערכים מיומנות וכישורים.

כדי להיערך למיומנויות והכשורים החברתיים והרגשיים קיימו בבית הספר יום היערכות שבו המורים למדו למידה חברתית רגשית – דרך משחקים חשיבה יצירתית, פתחו יכולות של יזמות בקבוצה ושתופי פעולה, למדו דרך התנסות חברתית על משמעותה של יצירתיות וכיצד אינטראקציה חברתית מעוררת לתגובה רגשית מעצימה במידה והיא נעשית נכון.

מה עוד ציפה למורים? הם יצאו מבית הספר באמצע יום ההערכות ברכבים פרטיים ל"מוזיאון רבין" שם נפגשו מורים לשיח על חשיבות החיים ביחד. במוזיאון, מורים מחדר המורים הרב תרבותי – של חטיבת "השרון", מיקרוקוסמוס של החברה הישראלית. פתחו את השנה בסימן מעורבות וערבות הדדית שהרי היא זו שמאפשרת לחיות ביחד. היה ממש מוצלח. בתום יום ההיערכות קבלו המורים מערכת שעות יומן שי וברכות שהשנה הזו תהיה שנה פשוטה ומשמעותית.

 

לצפייה בתמונות – לחצו כאן 

ידיעות נוספות